Olen onnellinen!

Juu, näin se on, olen onnellinen. Pitäisikö minun kätkeä se ja olla hiljaa. Suomalainen sananlasku sanoo: ” Kellä onni on, se onnen kätkeköön”. Olen lähes aina tätä neuvoa noudattanut. Mutta nyt on toisin. Uskallan sen sanoa ääneen, että olen onnellinen. Toivottavasti onni pysyy.

ONNEA ON
Olla aikuinen. Katsoa nukkuvaa vauvaa. Asua omassa kodissa(vaikkakin velkaisena). Rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Herätä aamulla oman kullan vierestä. Kölliä sohvalla peiton alla ilman kiireitä.
Yöllä herätä siihen että mies kietoo kätensä ymmärille ja nukahtaa siihen uudelleen.
Saada vauva ruokittua rintamaidolla. Tulla siistiin kotiin. Pystyä liikkumaan itsenäisesti.
Olla terve. Valmistaa kullalle aamupala yllätykseksi. Saada kiitosta.

Mikä sinun mielestäsi on onnea? Kerro yksi 🙂
(Kun ajattelee positiivisesti niin asiat tuntuvat paremmilta.)

Jätä kommentti